Hoe kunnen wij je helpen?

Meest gestelde vragen

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je kunt je artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen op BEAT.nl.

Niet tevreden met je ontvangen item(s)? Jammer!

  • Stap 1: Retourneer je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst.

  • Stap 2: Zorg dat het pakket, indien redelijkerwijs, goed verpakt is. D.w.z. in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.

  • Stap 3: Het is enkel toegestaan een artikel te gebruiken voor zover dat nodig is om het te beoordelen (passen). Gebruiken en dragen mag niet. Als een artikel gedragen of beschadigd is, kunnen wij kosten in rekening brengen. Wij vragen je de prijskaartjes en artikelkaartjes aan de artikelen te laten zitten.

  • Stap 4: Wij verzoeken je om het retourformulier volledig in te vullen en bij jouw retourpakket toe te voegen.

  • Stap 5: Plak het bijgeleverde retourlabel voorzien van ons antwoordnummer over het oude verzendlabel heen

  • Stap 6: Breng de retourzending naar een PostNL afhaalpunt

Het plaatsen van een bestelling kan snel en eenvoudig!

  • Stap 1: Plaats de items in je winkelmandje door, indien van toepassing, de juiste maat te selecteren. Klik vervolgens op 'In winkelwagen'.

  • Stap 2: Vul je persoonlijke gegevens in of log in.

  • Stap 3: Controleer alle gegevens en kies de gewenste betaalmethode. In deze stap kun je ook een eventuele kortingscode verzilveren.

  • Stap 4: Je wordt automatisch doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.

  • Stap 5: Betaling succesvol afgerond? Je ontvangt van ons een bevestigingsmail.

De levertijd vermelden wij per product in je winkelmandje. In de meeste gevallen is de levertijd 1 tot 4 werkdagen. Bestellingen die op zondag geplaatst worden, zullen op maandag in behandeling worden genomen.

Het kan voorkomen dat items van jouw bestelling een langere levertijd hebben. Indien dit het geval is, zal dit duidelijk worden vermeld in het winkelmandje, en geldt de langste levertijd.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace-code van de vervoerder (PostNL). Zo kun je jouw bestelling volgen tot aan de voordeur.